Oslo Kopenhaga polaczenie laczy Norwegia z Dania. Obecnie jest tylko jeden operator obslugujacy te polaczenia, DFDS Seaways. Polaczenie odbywa sie do 7 razy tydzien ktore trwaja mniej wiecej 19 godziny.
Dlugosc przeplyniecia Oslo Kopenhaga zmienia sie z sezonu na sezon, tak wiec proponujemy sprawdzac najnowsze informacje na zywo.
Pokazane ceny reprezentują średnią ceny zapłaconej w jedną stronę przez naszych klientów. Najpopularniejsza rezerwacja na trasie Oslo Kopenhaga to samochod + 1 pasażer.
Oslo jest stolicą Norwegii, która zajmuje łuk ziemi na północnym końcu Oslofjord, który jest prawie podzielona w połowie przez półwysep Nesodden naprzeciwko miasta na południe. Reszta miasta jest otoczona wzgórzami i górami z około 40 wysp położonych w granicach miasta. Oslo jest niewielkim miastem i jest łatwym do poruszania się, dzięki środkom transportu publicznego. Jest również możliwość wypożyczenia rowerów w całym centrum miasta. Oslo posiada duży i zróżnicowany szereg atrakcji kulturalnych, w tym kilka budynków zawierających grafikę z Edvarda Muncha i wielu innych artystów międzynarodowych, ale także kilka norweskich artystów. Norweski rząd niedawno zainwestował duże pieniądze w instalacje, obiekty kulturalne, budynki i festiwale na terenie miasta Oslo.
Port w Oslo oferuje przeprawy do Danii i Niemczech. Bary i restauracje znajdują się bardzo blisko budynku terminalu. Przeprawa do Kopenhagi w Danii trwa około 16 godzin, do Kilonii w Niemczech około 19 godzin i 30 minut, do Hirtshals w Danii (10 godzin) i Frederikshavn w Danii (8 godzin).
Położona na wschodnim wybrzeżu Zelandii, Kopenhaga jest stolicą Danii i znajduje się około 42 km na północy zachód od Malmö w Szwecji i około 165 kilometrów na północny-wschód od Odense. Miasto rozciąga się na części wyspy Amager i zawiera także enklawę Frederiksberg. Od przełomu tysiąclecia, Kopenhaga odnotowala silny rozwój obszarów miejskich i kultury, ułatwiony poprzez inwestycje w jej instytucji i infrastruktury. Miasto jest kulturalnym, gospodarczym i rządowym centrum Danii i jest jednym z głównych centrów finansowych w Europie Północnej z Kopenhaska Giełda Papierów Wartościowych. W 2012 roku w Kopenhadze było trzecim w rankingu najbogatszych miast na świecie pod względem zarobków brutto, spadła z pierwszego miejsca w roku 2009. Od zakończenia Oresund Bridge, projektu drogowego, kolejowego i tunelu, obszar metropolitalny w Kopenhadze staje się coraz bardziej zintegrowany z szwedzkiej prowincji Skanii i jego wielkości miasta, Malmö, znany jako Sund regionu.
Promy z portu miasta odplywaja do miejsc w Szwecji, Norwegii i Polsce.