Prom Kapellskar Langnas

Kapellskar Langnas polaczenie laczy Szwecja z Wyspy Alandzkie. Obecnie jest tylko jeden operator obslugujacy te polaczenia, Finnlines. Polaczenie odbywa sie do 14 razy tydzien ktore trwaja mniej wiecej 3 godziny 15 minuty.

Dlugosc przeplyniecia Kapellskar Langnas zmienia sie z sezonu na sezon, tak wiec proponujemy sprawdzac najnowsze informacje na zywo.

Przewoźnicy Promowi - Kapellskar - Langnas

  • Finnlines
    • 14 przeprawy w tygodniu 3 godz 15 min
    • Uzyskaj cenę

Średnia cena promu Kapellskar Langnas

Pokazane ceny reprezentują średnią ceny zapłaconej w jedną stronę przez naszych klientów. Najpopularniejsza rezerwacja na trasie Kapellskar Langnas to samochod + 2 pasażerów.

Kapellskar - Przewodnik

Kapellskar to miasto i port położone około 90 km na północ od Sztokholmu w Szwecji.

Miasto jest na wybrzeżu Morza Bałtyckiego i jest obsługiwany przez regularne połączenia promowe do Mariehamn, Naantall i Paldiski. Kapellskär jest najbardziej wysunietym na północ portuem w "portach w Sztokholmu" i jest ważny dla pasażerów oraz przewozow ładunków do / ze Sztokholmu / Mälardalen, Finlandii, Norwegii, Rosji i krajach bałtyckich. Port ma bardzo krótkie trasy co czyni go bardzo atrakcyjnym dla szybkich rejsów i zmian do Finlandii, Estonii i na Wyspy Alandzkie. Odprawa kończy się na 1 godzinę przed odplynieciem.

Miasto jest w gminie Norrtalje, która jest gmina w województwie sztokholmskim w wschodniej centralnej Szwecji. Wiele domów w Norrtalje to domki letniskowe, tylko zamieszkałe w okresie letnim. Wynika to z jego położenia geograficznego przez archipelagu sztokholmskiego, który sprawia, że jest popularne wśród mieszkancow jak i turystów.

Langnas - Przewodnik

Miasto Rybackie i ort z Langnas znajduje sie na wschodniej stronie Lumperland na wschodnim kontynencie Aland. Na poczatku 1960 roku, Silja Line zostal zbudowany terminal promowy w Långnäs, zaprojektowany przez architekta Bengt Lundsten.Terminal byl w uzyciu 1965-1975, a nastepnie zamkniety i usuniety w 1993 roku nowy terminal zostal wybudowany w 1999 roku, aby pomiescic duze promy wycieczkowe na trasie Sztokholm-Turku. Jest on stosowany jako alternatywa dla Mariehamn portu na polaczeniach z malym ruchem pasażerskim do Wysp Alandzkich.Kosciol Lumperland, ktory poswiecony jest św Andrzeja, to najstarszy zachowany drewniany koscioł w regionie i siega 1720.

Z miejskiego portu, promy odplywaja do Sztokholmu i Turku. Check in zaczyna sie na 30 minut przed wyplywem i 1 godzine przed wyplywem do Turku.